Robotik kodlama ve Kodlamaya Giriş Eğitim Hizmetleri

Stok Durumu: Stokta

Robotik kodlama, Kodlamaya giriş, Drone yapımı ve uçuş eğitimleri ile gruplar halinde eğitimler vermekteyiz. Robotik ve elektronik başlangıç eğitimleri ile kendi otonom cihazını tasarlayabilir hale gelmenize olanak veren bir eğitim içeriği ile hizmet vermekteyiz.

Kurum: Temizel-Ünlü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Robotik kodlama, Kodlamaya giriş, Drone yapımı ve uçuş eğitimleri ile gruplar halinde eğitimler vermekteyiz. Robotik ve elektronik başlangıç eğitimleri ile kendi otonom cihazını tasarlayabilir hale gelmenize olanak veren bir eğitim içeriği ile hizmet vermekteyiz.

Kodlama; bir problemi çözebilmek için farklı bilişsel becerilerin bir arada kullanılma sürecidir. Problemi çözebilmenin ilk aşaması öncelikle verilen problemin net olarak anlaşılması ve analiz edilmesidir. Bireylere; problemlere çok yönlü çözümler sunmak, sistematik düşünmek, olayları ilişkilendirmek, farklı ve yaratıcı düşünmek, problem çözme odaklı olmak, takım çalışması yapabilme, eleştirel düşünebilme gibi özellikler kazandırır. Ayrıca çocukların bilgisayar başında harcadıkları zaman göz önüne alındığında, bu zamanı onlara fayda sağlayacak ve geliştirecek konuya yönlendirmek daha yararlı olacaktır.

EĞİTİM İÇERİĞİ:

·         Bilgisayarlar Nedir ve Nasıl Çalışır?

·         İşletim Sistemleri ne işe yarar

·         Bilgisayar programlamaya başlamadan önce bilinmesi gerekenler

·         Google Blockly

·         Blockly Code Editor

·         Blockly Çalışmalarını Paylaşmak

·         Scratch – MIT  (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch ile Çalışmak (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch Proje ve Dosya yapısı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch Sahne Yapısı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Karakterlerle Çalışmak

·         Bloklarla Çalışmak

·         Seslerle Çalışmak

·         Basit uygulama yapalım

·         Uygulama paylaşma

·         Akış şemaları (Algoritma mantığı)

·         Döngüler (Tekrarlanan işlemler)

o    for Döngüsü

o    while Döngüsü

o    for-each Döngüsü

o    Scratch Döngü uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio Döngü uygulamaları

·         Koşul Yapıları

o    Blockly Koşul yapıları

o    Scratch Koşul yapıları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio Koşul yapıları

·         Fonksiyonlar (Tekrar kullanılabilir programlar)

·         Resimleri Kullanmak

o    Genel resim kuralları

o    Blockly Resim uygulamaları

o    Scratch Resim uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Pikseller ve Code.org

o    Matematik grafikleri çizmek

·         Değişkenler

·         Liste ve Dizilerin Kullanımı (Çoklu değişken)

o    Blockly Liste kullanımıa

o    Scratch Liste kullanımı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Nesneye Yönelik Programlama (OOP)

o    Sınıflar (class)

o    Özellikler

o    Metotlar

o    Miras-Kalıtım

o    Polymorphizm (Çok biçimlilik)

o    Encapsulation (Kapsülleme)

o    Scratch ve Nesne kullanımı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio ve Nesne kullanımı

·         www.Code.org Kullanmak

·         Code Studio 4 yaş ve üstü

·         Code Studio 6 yaş ve üstü

·         Code Studio 8 yaş ve üstü

·         Code Studio 10 yaş ve üstü

·         Uygulamalar

o    Scratch Uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Blockly Uygulamaları

o    Code Studio Uygulamaları

Ek bilgi

Alan

Elektrik- Elektronik Teknolojisi

İl

Karaman

Kurum

Temizel-Ünlü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Robotik kodlama ve Kodlamaya Giriş Eğitim Hizmetleri

Robotik kodlama ve Kodlamaya Giriş Eğitim Hizmetleri